Ξεκινώντας η σχολική χρονιά, έγινε συζήτηση για τη δημιουργία υλικών – εργαλείων για το μάθημα της Φυσικής Αγωγής.
Μερικά εργαλεία τα οποία βοηθούν πολύ στην ανάπτυξη της «συνοχής τηςομάδας»
και συμβάλλουν στη συνεργασία των παιδιών, ανεξάρτητα από το επίπεδο
των ατομικών χαρακτηριστικών και δεξιοτήτων τους (π.χ. αντοχή, δύναμη,
κλπ). Επίσης μέσω τέτοιων εργαλείων «αποδυναμώνονται» τα έντονα
στοιχεία του χαρακτήρα ενός παιδιού που αποτελούν τροχοπέδη για την
ανάπτυξη της ομαδικότητας – όπως είναι για π.χ. ο λανθάνων εγωϊσμός, η
αλαζονία ή η υπερκίνηση.
Μετά από αναζήτηση στο διαδίκτυο μια πολύ καλή πρόταση ήταν και αυτά τα «πέδιλα» που εικονίζονται στη φωτογραφία.
Πώς θα τα βρούμε όμως αυτά;
Οι επιλογές ήταν οι εξής:
Τα παραγγέλνουμε μέσω διαδικτύου από το εξωτερικό.
Συνεχίζουμε να ψάχνουμε μήπως τα βρούμε στην Ελλάδα, με την
προϋπόθεση ότι δεν είναι εισαγωγή από το εξωτερικό. Αν είναι, ξέραμε τι
να κάνουμε.
Τα φτιάχνουμε εμείς!
Δεν μας πήρε και πολύ να καταλήξουμε. Αποφασίσαμε ότι μπορούμε να τα κατασκευάσουμε.
Μπήκαμε πάλι στη γνώριμη, αλλά ευχάριστη για μας, διαδικασία… Να
βρεθεί αυτός που έχει αυτό που θέλουμε (εν προκειμένω τα ξύλινα
“πέδιλα”) , να του το ζητήσουμε, να μας το δώσει…. κι επειδή είμαστε
καλοί άνθρωποι να μην μας ζητήσει χρήματα .
Η έρευνα οδήγησε σε μια εμπορική εταιρεία η οποία χρησιμοποιεί
παλέτες. Αλλά ήταν στο Περιστέρι. Τι να γίνει. Πάμε Περιστέρι. Μας
περίμεναν οι παλέτες. Αλλά ήταν ολόκληρες. Έπρεπε να διαλυθούν με
προσοχή για να μη σπάσουν τα ξύλα που θέλαμε. Τόση περιποίηση αυτές οι
παλέτες δε γνώρισαν ποτέ. Είναι συνηθισμένες να ταλαιπωρούνται από τα
περονοφόρα που τις μεταφέρουν. Που να φαντάζονταν οι κατασκευαστές τους
ότι θα είχαν οι παλέτες αυτές εκπαιδευτικό ρόλο στο τέλος της ζωής τους
(ως παλέτες)!
Αρχίζουμε λοιπόν…
Στην αρχή τα ξύλα μεταφέρθηκαν στο σπίτι. Στο σχολείο δεν υπάρχει χρόνος και χώρος για χρήση εργαλείων που απαιτήθηκαν.
Αυτή είχε μερικά σανίδια σπασμένα. Κόπηκε για να είναι πιο εύκολα επεξεργάσιμη.
Τα τρία σανίδια βγήκαν πεντακάθαρα. Η επόμενη παλέτα περιμένει τη σειρά της…
Έφτασε στο σπίτι το υλικό, έτοιμο για επεξεργασία
6 βιδες και 6 κρίκοι για κάθε σανίδα
Λείανση της σανίδας
το τρυπάνι με το 8ρι βελόνι
Επαναφορτιζόμενο κατσαβίδι 7,6V με την κεφαλή διεύρυνσης.
H κεφαλή διεύρυνσης
Υπολογισμός θέσης κρίκων
Αρχίζει η διαδικασία...
…
για να περάσει το εξάγωνο κεφάλι της βίδας μέσα στο ξύλο. Έτσι φρακάρει
και ο κρίκος σφίγγει όσο χρειάζεται ενώ δεν εξέχει το μεταλικό μέρος
από τη σανίδα.
πριν το σφίξιμο...
μετά το σφίξιμο...
Έτοιμες δύο σανίδες, μπορούμε να τις δοκιμάσουμε
τα δοκιμάσαμε, άρεσαν, …………ωραία!!!!
Έτοιμα και τα υπόλοιπα για το σχολείο...
Δεν χρησιμοποιήθηκαν χρήματα του σχολείου. Σε καμιά κατασκευή δεν έχουν χρησιμοποιηθεί χρήματα έτσι κι αλλιώς. Ό,τι έχει γίνει μέχρι σήμερα στηρίχτηκε στον εθελοντισμό, την προσφορά και την εξαιρετική συνεργασία μεταξύ των εμπλεκομένων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου