19 Απρ 2013

Η +εργασία 1ου Χολαργού και 12ου Ζωγράφου μέσα από τη Φυσική Αγωγή

Η συνεργασία μας με το 12ο Δ.Σ. Ζωγράφου πήρε «σάρκα και οστά» μέσα από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

Αφού συνεννοηθήκαμε με το Δ/ντή του σχολείου για το “πνεύμα” της συνάντησης, επικοινώνησα και συνεργαστήκαμε με το Γυμναστή του 12ουΖωγράφου (κ. Κοσμά Κονδύλη) επιλέξαμε μαζί κινητικές δραστηριότητες αναψυχής και παιχνίδια με τους εξής βασικούς στόχους:

- να μάθουν τα παιδιά να παίζουν με υλικά που μπορούν να τα βρουν ανά πάσα στιγμή και να κατασκευάσουν μόνα τους όσα χρειάζονται για τα παιχνίδια τους και όπου αυτά επιθυμούν (μέρος του project του 1ου Δ.Σ. Χολαργού, «Το Κυνήγι του Κρυμμένου Παιχνιδιού».

- να εμπλακούν σε κινητικές δραστηριότητες που έχουν χαρακτήρα αναψυχής, αλλά σαφείς προπονητικούς και παιδαγωγικούς στόχους.

Για να μπορέσουμε όμως να παίξουμε όλα αυτά που θέλαμε, έπρεπε να έχουμε και τα ανάλογα υλικά…..

Συγκεντρώσαμε λοιπόν όλη την απαιτούμενη …. προίκα……



Μετά, όπως ξεκινάει άλλωστε κάθε μάθημα Φυσικής Αγωγής (ονομάζεται επίσης και προπονητική μονάδα), συγκεντρώσαμε τα παιδιά να γνωριστούν και τα χωρίσαμε σε ομάδες.

Προκειμένου να ενισχύσουμε την ομαδικότητα και τη συνεργασία μεταξύ των παιδιών και των δύο σχολείων και να αποφύγουμε πιθανές ακραίες συμπεριφορές (π.χ. πόλωση μεταξύ των δύο σχολείων), δημιουργήσαμε 4 ομάδες, κάθε μία από τις οποίες απαρτιζόταν αναλόγως από αγόρια και κορίτσια (μικτές) και από τα δύο σχολεία αντίστοιχα.

ενδιαφέρον ακούγεται, τελικά τι έγινε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...