26 Δεκ 2013

Λίγο πριν τις Διακοπές των Χριστουγέννων - Ευχές



... τα μαγικά μου σκουλαρίκια, για να έχω απευθείας σύνδεση με τον Άγιο Βασίλη ...
... δώρο από την κ. Πόπη, χειροποίητα, μοναδικά ...

... με αυτό το καταπληκτικό βοήθημα (ευχαριστώ κ. Πόπη), 
φτάσαμε στο τελευταίο μάθημα της φυσικής αγωγής για το  2013 ..
... αποχαιρέτησαμε τον παλιό χρόνο, 
ολίγον αερόβια, με χορό, πολύ χορό ...




... στην αρχή δοκιμάσαμε ελεύθερα τις χορευτικές μας ικανότητες και πολλές φιγούρες ...
... μετά κάναμε ένα μικρό διαγωνισμό χορού και όπως ήταν αναμενόμενο,
νικήσαμε όλοι, γιατί συμμετείχαμε όλοι ....
... και στο τέλος χορέψαμε όλοι μαζί για να αποχαιρετιστούμε
 (οι μαθητές κοιτάν πίσω για να βλέπουν τι τους λέω να κάνουν) ...

... θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους μου τους μαθητές,
 τους γονείς τους και τους κηδεμόνες τους,
 τους συναδέλφους μου, τους φίλους μου, 
και σε όοοοολον τον κόσμο,
Καλές Γιορτές 
με υγεία, έμπνευση και δημιουργία ... 
Βίβιαν Παπαγεωργίου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...