.... μια φορά κι έναν καιρό, εδώ πολύ κοντά στο σχολείο μας,
έπαιζε ένας Γίγαντας με δύο μεγάλες μοβ μπάλες.....
.... αλλά επειδή δεν ήταν τόσο εξασκημένος στις τρίπλες
(όπως είμαστε εμείς) και επίσης, επειδή φοβόταν τις μπάλες,
τις έχασε κι έτσι έπεσαν στην αυλή του σχολείου μας.....
.... έτσι τις πήρα για λίγο εγώ για να εξασκηθούμε και όταν τελειώσουμε
τα παιχνίδια μας, θα του τις επιστρέψω...
Οι εν λόγω μπάλες είναι τεράστιες, αλλά μαλακές και ευχάριστες στην όψη, για αυτό είναι και εύκολο τα παιδιά να εξοικειωθούν με αυτές. Με μεταφορά μάθησης, είναι εφικτό να πείσουμε τα παιδιά, ότι αφού δεν φοβούνται τις μπάλες του γίγαντα μπορούν να χρησιμοποιήσουν άφοβα όποια μπάλα θέλουν, αφού όλες οι άλλες είναι σαφώς μικρότερες.
Παιχνίδι Νο1: Ρολαρίσματα
Ηλικία: από 7 ετών, έως … 99 ετών (για περισσότερο, χρειάζεται βεβαίωση γιατρού)
Στόχος: εξοικείωση με τη μπάλα, οπτική αντίληψη, ομαδικότητα, συνεργασία, συγχρονισμός, συντονισμός
Υλικά: μπάλες pilates 65 εκ, μία για κάθε ομάδα
Πως παίζεται: δημιουργούμε για π.χ. δύο ομάδες και δίνουμε σε κάθε ομάδα μία μπάλα pilates. Το παιχνίδι έχει τη λογική της σκυταλοδρομίας και οι Μπάλες του Γίγαντα αντικαθιστούν τις σκυτάλες. Κάθε παιδί κάθε ομάδας ρολάρει τη μπάλα έως ένα σταθερό σημείο και επιστρέφοντας παραδίδει την μπάλα στο επόμενο παιδί.
Δείτε πως παίζεται, εδώ....
Παιχνίδι Νο2: Η Μπάλα – Σκυτάλη
Στόχος: εξοικείωση με τη μπάλα, οπτική αντίληψη, ενδυνάμωση μεγάλων μυικών ομάδων, ομαδικότητα, συνεργασία, συγχρονισμός, συντονισμός
Ηλικία: από 7 ετών, έως … 99 ετών (για πιο πάνω, χρειάζεται βεβαίωση γιατρού)
Υλικά: μπάλες pilates 65 εκ, μία για κάθε ομάδα
Πως παίζεται: δημιουργούμε για π.χ. δύο ομάδες και δίνουμε σε κάθε ομάδα μία μπάλα pilates. Το παιχνίδι έχει τη λογική της σκυταλοδρομίας και οι Μπάλες του Γίγαντα αντικαθιστούν τις σκυτάλες. Κάθε παιδί κρατάει τη μπάλα αγκαλιά και τρέχει με αυτή έως ένα σταθερό σημείο και επιστρέφοντας παραδίδει την μπάλα στο επόμενο παιδί.
Δηλαδή, κάπως έτσι…..
Στόχος: χειρισμός της μπάλας, οπτική αντίληψη, ενδυνάμωση μεγάλων μυικών ομάδων, ομαδικότητα, συνεργασία, συγχρονισμός, συντονισμός
Ηλικία: από 7 ετών, έως … 99 ετών (για πιο πάνω, χρειάζεται βεβαίωση γιατρού)
Υλικά: μπάλες pilates 65 εκ, μία για κάθε ομάδα
Πως παίζεται: δημιουργούμε για π.χ. δύο ομάδες και δίνουμε σε κάθε ομάδα μία μπάλα pilates. Το παιχνίδι έχει τη λογική της σκυταλοδρομίας και οι Μπάλες του Γίγαντα αντικαθιστούν τις σκυτάλες. Κάθε παιδί κάθε ομάδας ντριπλάρει τη μπάλα έως ένα σταθερό σημείο και επιστρέφοντας παραδίδει την μπάλα στο επόμενο παιδί.
Με άλλα λόγια….
Παιχνίδι Νο4: Οι Μπάλες πάνω από το κεφάλι
Στόχος: εξοικείωση και χειρισμός της μπάλας, οπτική αντίληψη, ενδυνάμωση μυικών ομάδων, ομαδικότητα, συνεργασία, συγχρονισμός, συντονισμός
Ηλικία: από 7 ετών, έως … 99 ετών (για πιο πάνω, χρειάζεται βεβαίωση γιατρού)
Υλικά: μπάλες pilates 65 εκ, μία για κάθε ομάδα
Πως παίζεται: δημιουργούμε για π.χ. δύο ομάδες και δίνουμε σε κάθε ομάδα μία μπάλα pilates. Το παιχνίδι έχει τη λογική της σκυταλοδρομίας και οι Μπάλες του Γίγαντα αντικαθιστούν τις σκυτάλες. Το πρώτο παιδί από κάθε ομάδα, περνάει την μπάλα πάνω από το κεφάλι του στο 2ο παιδί, το 2ο στο 3ο, κοκ μέχρι το τελευταίο παιδί της ομάδας. Το τελευταίο παιδί τρέχει με την μπάλα αγκαλιά ή με ντρίμπλα και στην επιστροφή γίνεται πρώτο και συνεχίζει με τον ίδιο τρόπο.
Παιχνίδι Νο5: Η Γη ψηλά, η Γη χαμηλά
Στόχος: ενδυνάμωση των μυών των ποδιών και του κοιλιακού μυ, οπτική αντίληψη, ομαδικότητα, συνεργασία, συγχρονισμός, συντονισμός
Ηλικία: από 7 ετών, έως … 99 ετών (για πιο πάνω, χρειάζεται βεβαίωση γιατρού)
Υλικά: μπάλες pilates 65 εκ, μία για κάθε ομάδα, στρώματα γυμναστικής ή pilates.
Πως παίζεται: δημιουργούμε για π.χ. δύο ομάδες και δίνουμε σε κάθε ομάδα μία μπάλα pilates. Τα παιδιά κάθε ομάδας κάθονται ανάσκελα σε κύκλο πάνω στα στρώματα γυμναστικής, με τα πόδια ψηλά. Ο/η γυμναστής/στρια τοποθετεί πάνω στα πέλματα τη μπάλα του Γίγαντα. Με τη σχετική καθοδήγηση, τα παιδιά πρέπει να ανεβάζουν ή να κατεβάζουν τη μπάλα ταυτόχρονα, ή να τη μεταφέρουν δεξιά ή αριστερά, χωρίς να σηκωθούν και χωρίς να τους πέσει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου