- είναι: μουσικοκίνηση & ψυχοκίνηση
- βελτιώνει: την αντοχή, την ακουστική και οπτική αντίληψη
- θέλουμε: να τη θυμίσουμε στους γονείς μας ή στους κηδεμόνες μας, να τη μάθουμε στους φίλους μας και να χορέψουμε παρέα για π.χ. το Σαββατοκύριακο ή σε κάποιο πάρτυ, ως γύμναση με τη μορφή της αναψυχής
πως διδάχθηκε: ακολουθήθηκε μερική μέθοδος διδασκαλίας και μετά ολική, με άλλα λόγια, διδάχθηκε η χορογραφία τμηματικά (block method) για να οδηγηθούμε στο τελικό αποτέλεσμα
... αποτέλεσμα; για να το δούμε μετά από μία ώρα διδασκαλίας (Γ' Τάξη) -
είναι αλήθεια ότι χωρίς να το καταλάβουμε, δουλέψαμε αερόβια ...
είναι αλήθεια ότι χωρίς να το καταλάβουμε, δουλέψαμε αερόβια ...
- το βίντεο "τρέμει", γιατί το ένα χέρι το "τραβάει", ενώ το άλλο χέρι δίνει οδηγίες καθοδήγησης (instruction) - για π.χ. δεξί, αριστερό, κλπ. (οπτική αντίληψη)
- η "Γιάνκα" θα μπορούσε να "δουλευτεί" και διαθεματικά, αν όλες οι οδηγίες δίνονταν στα αγλλικά (για π.χ. left, right, front, back, one-two-three)
... για την ιστορία της "Γιάνκα" ή "Yanka", δείτε περισσότερα εδώ ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου