... με δύο πολύ απλά υλικά που μπορούν να βρεθούν πανεύκολα: ένα πλαστικό μπουκάλι από χυμό ή νερό ή γάλα και ένα μπαλάκι του tennis ...
... μπορούμε να παίξουμε παντού ...
... αρκεί να έχουμε λίγο φαντασία (λίγο περισσότερη από το λίγη μάλλον), για να εμπνεύσουμε τους μαθητές μας να δημιουργήσουν τα δικά τους κινητικά παιχνίδια ...
... μιλάμε για την απόλυτη κινητική αναψυχή - οι μαθητές μας το κατευχαριστήθηκαν ...
Στόχοι:
- ριπτική ικανότητα, αμφιπλευρικότητα
- ταχύτητα αντίδρασης
- οπτική αντίληψη
- συγχρονισμός, συντονισμός
- ομαδικότητα, συνεργασία
... πως γίνεται όμως η "πολυσύνθετη" αυτή κατασκευή ;;; ...
... παιχνίδι Νο 1: οι μαθητές σε ζευγάρια, εξοικειώνονται με τη χρήση της μπουκαλορακέτας. Η μπουκαλορακέτα κρατιέται με το ένα χέρι, αλλά είναι σημαντικό να γίνει εξάσκηση και με τα δύο ...
... παιχνίδι Νο 2: με τη βοήθεια μιας ταινίας σήμανσης, οι μαθητές σε ζευγάρια, παίζουν με τη λογική του τένις, μετρώντας τους πόντους σε σετ ...
... παιχνίδι Νο 3: οι μαθητές σε ζευγάρια, παίζουν με δύο μπαλάκια ταυτόχρονα. Φαίνεται εύκολο - δεν είναι όμως :) ...
... παιχνίδι Νο 4: οι μαθητές σχηματίζουν έναν κύκλο και μεταφέρουν το μπαλάκι από τον έναν στον άλλο. Στο βίντεο που ακολουθεί, φαίνεται η πιο δύσκολη μορφή της δραστηριότητας, όπου προστίθενται διαρκώς μπαλάκια - εξίσου δύσκολο ...
... παιχνίδι Νο 5: με τη βοήθεια μίας ταινίας σήμανσης, οι μαθητές χωρίζονται σε δύο ομάδες και παίζουν με τη λογική του volley. Αλλάζουν με τους συμπαίκτες τους το μέγιστο δύο "ρίψεις" και η τρίτη πρέπει να περάσει στην άλλη ομάδα ...
... δυστυχώς αυτό το παιχνίδι, δεν το έχουμε οπτικοποιήσει ...
... το αφήνουμε όμως να το φανταστείτε, όπως και πολλά άλλα ...
... παιχνίδι Νο 2: με τη βοήθεια μιας ταινίας σήμανσης, οι μαθητές σε ζευγάρια, παίζουν με τη λογική του τένις, μετρώντας τους πόντους σε σετ ...
... παιχνίδι Νο 3: οι μαθητές σε ζευγάρια, παίζουν με δύο μπαλάκια ταυτόχρονα. Φαίνεται εύκολο - δεν είναι όμως :) ...
... παιχνίδι Νο 4: οι μαθητές σχηματίζουν έναν κύκλο και μεταφέρουν το μπαλάκι από τον έναν στον άλλο. Στο βίντεο που ακολουθεί, φαίνεται η πιο δύσκολη μορφή της δραστηριότητας, όπου προστίθενται διαρκώς μπαλάκια - εξίσου δύσκολο ...
... παιχνίδι Νο 5: με τη βοήθεια μίας ταινίας σήμανσης, οι μαθητές χωρίζονται σε δύο ομάδες και παίζουν με τη λογική του volley. Αλλάζουν με τους συμπαίκτες τους το μέγιστο δύο "ρίψεις" και η τρίτη πρέπει να περάσει στην άλλη ομάδα ...
... δυστυχώς αυτό το παιχνίδι, δεν το έχουμε οπτικοποιήσει ...
... το αφήνουμε όμως να το φανταστείτε, όπως και πολλά άλλα ...
εύκολη κατασκευή,σωστή δόμηση...από το απλό στο σύνθετο, κι ευχαριστώ που μου δίνεις ιδέα για παρέμβαση σε παιδιά με αδεξιότητα....
ΑπάντησηΔιαγραφήκι εγώ σ' ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφή